and that clock upon the wall was tickin

Här sitter man en lördag och ska om några timmar iväg för mat och bio med sin fader medans Hannah har värsta livet i huvudstaden. i natt fick jag och onna (och onnas mor) leka oroliga mammor, till och med. fast jag trodde det var dag, så det gjorde ingenting för mig. :) så idag har jag äntligen läst klart den långa fanficen, och läser ikapp på de jag följer. så, ja, det var ju det jag hade och komma med. två intressanta fakta är att min bok inte alls var halv, och att det fanns hår i min chokladboll. men det är inte så konstigt eftersom jag fäller som en hund. eller inte som en hund, utan som en lukas. lita fäller ju aldrig.:o fast hon är ju å andra sidan en kitty. nej, nu ska jag sluta blubbla här hade jag tänkt.

Kommentarer
Postat av: vispen

Just det, jag hörde att många blev oroliga inatt. Är glad för att Ronja inte ringde och väckte mig där runt tretiden.

vad läser du för något för tillfället? Du skrev att du följer någon fanfic.

Kram

2011-08-20 @ 21:06:11
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0