and that, my friends, is how we do it!

sagan om hur jag försökte hitta något att äta igår. skratta eller gråt, jag skrattade.

-jag ringer mamma och hon säger åt mig att ta köttbullar.
-går in i kylen, hittar inga köttbullar!
-ringer pappa, han säger att de står bredvid kolpuddingen.
-jag tar dem och ställer dem på bänken.
-sedan är det dags för mackor. jag planerar att ha en macka med potatissallad och köttbullar, för att det är awesome. men det visar sig att potatissalladen inte ville fastna på kniven, så into the fridge it went.
-bre-macka-prosedur följer. allmänt smör-drama.
-jag tar bort plasten från köttbullarna, för att märka att det inte alls är köttbullar utan något annat (saras kött till fjällen fick jag sen veta)! så...mackor med smör.
-efter att ha spottat ut första tuggan i slasken inser jag att brödet är mögligt...
-det blir reservplanen. fram med potatissalladen och en sked. shut up, it was good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0