dansa fast du inte är här

igår: sofiero och mojs. först satt vi och pratade, jag var på urdåligt humör hela kvällen men det var ganska trevligt. Annika började och alla var allmänt otaggade på henne tror jag vilket var sämst. men jag sjöng för full hals med i alla låtar, även de jag inte gillar, och Sara trodde att hon sjöng "jag har en älj (stavning?) i min väska" istället för elle. äljen hette marvulv, sa hon. nåt kul ska man ju ha.:D men hon var fiiiin. jag älskar henne.<33 annika alltså. sara med, men jaja. the arc kom sen och de var väldigt duktiga, det var rätt kul faktiskt och man kände igen en del trots allt. Håkan däremot var ganska segt. han älskade att höra sin egen röst, verkade det som, och hade mycket fina texter och sådär. fint, men långt. alla andra hade 2 låtars encore, han hade 5,5. kärlek till sig själv verkligen.;) alltsomallt var det en mysig kväll full av kreativ ångest (om man ens kan skriva så), surhet, söta systrar, kusiner och random folk. och...annika. som var awesome. alltid. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0