everything is temporary anyway

jag gick och la mig mycket tidigt igår, för jag tänkte att en massa sömn hade behövts. Men...först vaknar jag vid elva av att pappa och sara för ljud och sen vid två av kolosal mensvärk som trots ipren inte lättade förrän jag lyckats uppnå mirakelmetoden (vilket sjukt nog är att försöka spy) och somnade om någon gång vid fyra. för er kanske det är helt okay, men jag är...trött idag.:(

i skolan hade vi först gemu där vi spelade lite i g dur-skalan och försökte minnas all gammal teori. jag spelade minsann piano och var awesome. inte.;) sen hade vi idrott med vår nya riktigt awesome idrottslärare! hon är lätt galen, lovprisade esteter hela tiden och har varit förband till ebba grön. vilket är lite lätt awesome om man säger så. efter lunch hade vi tråkiga lektioner som jag nästan sov bort, men nu får jag snart ta och pigga upp mig för om en timme eller så åker jag för att se dolly parton!! hur coolt är inte det?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0