nej jag vill inte suddas ut för kärleks skull, även om den som suddar är öm och kärleksfull

hai!
imorse började vi minsann med ensemble och där hamnade jag med Signe, Elin, Linus, Anna och Liv. blandning mellan förra ensemblen och gemugruppen alltså. :) och dessutom bara riktigt awesome folk. vi ska dessutom spela runaway!! hur lycklig blev jag, ni tro? massa. :) sen hade vi svenska som ni såg här under, och engelska då vi, inspirerade av texten nedan, pratade om hp. jag och victor (viktor möjligen, jag är clueless)försvarade det mot Linus och hans konstiga tankar (what else is new) medans Aron bara ville repa. mitt förslag att spela luftpiano...mottogs inte.:(

sen hade jag...2,5 hs håla. yeah I know. detta bedrevs med att typ sitta och prata med random folk. inte lika kul som det låter.:( sen var det tråkig spanska och väl hemma har jag suttit lite vid datorn, tittat på true talent och annan tv med Sara och ja, inte hunnit så mycket mer. lyssnar nu på lite musik innan jag ska gå och lägga mig. vilket är typ när jag skrivit klart detta och bokat en taxi till imorgon för att de inte har sett mitt mail än. growl.:( och det får nog duga så, så godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0