o no; I think you don´t.

skolan idag har inte så mycket skrivbart i sig. jag hade väldans tråkigt förutom när jag hade så tråkigt att jag ritade. jag fick ett papper (jag älskar när jag får random papper att rita på :D) och ritade "the winged typewriter". annars satt jag mest och störde mig på allting och var trött för att jag är massa sleep deprived (för och vara jag). väl hemma har saker varit dramatiska och sen blivit bra, saker har också tydligen varit jätteopersonliga men alltså, vad ska man säga och vad ska man inte säga ja jag vet inte. jag kan säga att...jag började på en ny låt först som jag vill ska bli jättebra så jag kan spela den på klasskonserten och ba...weee. fast jag kan ju inte spela. :( jag kanske kan be någon kompa mig eller nåt. fast det lär ju bli rätt svårt. känner ingen som kan.:( okej låten är inte ens skriven än. men jag har ikväll och imorgon kväll hemma själv (om itne Sara är hemma) så då kan jag jobba påre. tror jag. hursomhelst godnatt folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0