sämst

vet ni vad jag vill göra? jag vill skriva en fanfic. inget komplicerat, egentligen. något humoristiskt, tror jag, eller något allmänt oseriöst bara. eller bara leka runt med lite random oneshots. songfics, kanske. but then again. no. been there done that. men jag vill. jag vill få det att bli mindre heligt. för det är bara något man skriver. saker man skriver är inte mer än just det. de känner ingenting, tänker ingenting, de bryr sig inte och de kan inte dö för de har aldrig levt. vilket bara får mig att tänka på en dikt jag skrev för många år sen. "what is the matter, girls? what´s bothering you? his death, his death, is it? he died that´s true, but girls he never lived." och så vidare och så vidare. men det är ju så sant. det tänkte jag aldrig på att man kunde vända det såhär. det är inte ofta jag faktiskt inser saker när jag bloggar. det ser nog ut så, men så är man ju mycket mer planerande än vad man tror. hursomhelst...tror inte jag klarar att göra omskrivningar. tror det får vara, helt enkelt. vilket är så jävla sämst för jag hade verkligen sett fram emot det. min lättpåverkadhet skrämmer mig. för ja jag skriver inte om dem för att du inte vill. jag kan inte göra något du inte vill att jag gör. Emma Rävås duär en ful och dum person. vet inte var det kom ifrån. tänkte mest det.;) godnatt och sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0