the original leonard cohen version

hur man kan ha en sådan rad som den i rubriken i sin låt är för mig obegripligt. men jävlaridet genialt.:) Emmy the great är galen.<3 nu drar hon igång i tempot. undrar hur mycket fortare det går till slut. slutet är dock...dåligt. hursomhelst...jag hatar gitarrer, de är fula, och jag ska snart iväg för att först äta med mamma och sen åka till Toooraaaa. :D men Agnes svarar inte på mitt sms. dumma baaaaarn! nu kommer mamma hem med buller, bång och en grind som stängs. och Emmy sjunger nu en annan låt om...att hon inte vill vara törnrosa, tror jag? men jag fattar ingenting. konstig är vad denna låt är. jag ska nu avlägnsa mig, och stava som en hinkis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0