tuesday...weee or somethin

ingenting att göra idag heller. klockan går, om ett tag kan man fixa lunch men orka äta paj en dag till! men jag orkar heller inte tillaga någonting annat, så det får bli det. lovar mig själv att göra fiskgratäng eller någon på torsdag (mamma är hemma på onsdag, sweeet). imorgon kommer dessutom agnes och tora hit och sleepar over! trodde aldrig jag skulle få hit dem, men jag är ju awesome, så. pappa ska försöka laga vegan-mat åt Agnes. yaaay. vetefan hur det ska gå. jag känner för att gå och göra mat nuuu. jag har ett sorgligt liv, och har ingenting annat att göra än att äta. jag är sugen på att tugga på något konstant, för då göööööör man ju något! *sucka djupt* määääuuuueeee. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0