vafför faller de bäst lagda planerna isär? ja varför inte...egentligen?

hej kära små flundror!(jag undrar hur många olika tilltalsnamn jag kommer gå igenom. anka, tomat, nu flundra...what the fuck.)
vispen: det är väl klart att jag svarar på dina kommentarer! Det är det de är tillför, ju. och jo...tacksam ska man vara, har man hört. men onna börjar ju på onsdag! hur är det rättvist?

om ni undrar översatte jag lite james blunt för er i rubriken.:) så...om like en timme bär det av till skolan alltså. där ska vi göra...någonting någonstans av någon anledning med någon. förmodlingen i aulan, gissar jag. undrar om vi får lunch eller hur folk har tänkt. och undrar ännu mer hur jag ska hem? får kanske aldrig veta. vad sa jag så för, det är ju klart jag får. jag lär ju veta när jag är hemma.:) men det ska bli aaawesome att träffa alla igen! jag har saknat dem mycho och sådär. och tills dess ska jag min vana trogen sitta här och lyssna på musik, läsa fanfics och tare lugnt. 59 minuter kvar tills taxin kommer. goddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0