allt ställs lite på sin spätts

så...det är nog inte helt okay att jag skriver det här inlägget, har jag en liten känsla av. Det är kanske inte helt...politiskt korrekt. men, ärligt talat, kan jag inte förmå mig att bry mig just nu.

jag hade möte med rektorn, kuratorn och skolsyster idag om Tatiana. Och om ni minns hade ju någon faktiskt klagat för rektorn om att behöva ledsaga mig. vad tror ni han säger nu? att det helt seriöst är flera elever och till och med föräldrar som har klagat till honom. Jag kan inte bestämma mig för om det är eleverna som faktiskt tycker det är sååå jobbigt att hjälpa mig, föräldrarna som inte säger åt sina barn att skärpa sig eller rektorn som säger att detta inte är något personligt som har mest issues. sen gick vi över till själva problemet "inkompetent assistent" och då sgäer han att det inte går att avskeda henne pågrund av arbetsrättslagen och att hon "inte har gjort något känstefel". men då var mamma awesome och visade honom mitt spanskapapper och sa att om jag inte har en ny assistent innan januari får jag inte komma tillbaka till skolan förrän de har fixat det. Sen sjukanmälde hon mig resten av dagen och vi bröt ihop tillsammans. <33 min familj har seriöst varit underbar genom allt det här och särskilt Sara och till och med Saras kompisar. och nu ska jag titta på johan glanss nya tour dvd, så det blir inte så mycket ranting som jag hade trott. men-nu-är-det-krig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0