för en gångs skull hade jag rätt

Ja. Jag misslyckades. Kaaapiiiitaaaalt. Ungefär så. Jag vet inte vad som hände riktigt. allt gick ju så bra. men alltså. alltså fuck denna dagen rent kärleksmessigt(once more, i brist på bättre beskrivning...vad säger man egentligen?). det är inte ens fint på nåt plan utan det gör bara jätteont och jag trodde faktiskt inte jag skulle orka vara kvar i skolan idag. men det fick bli så ändå och det blev lite bättre fast jag vill inte vara i skolan längre allt är bara mög i skolan. blä. men okay, det har inte bara varit skit. Jag hade också världens sötaste taxidriver idag som när jag gick ut sa "I´ll pray for you" helt utan anledning. eller vi hade pratat om kristendom innan, men ni fattar. jag blev så sjukt rörd!:D nej vad ska jag göra nu? plugga, borde jag nog göra...ehehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0