för jag hittar varken fram eller tillbaks

men hej!
nu har jag juldag. jag gör absolut ingenting och vet ni vad jag önskar mig? en film att se. det slog mig nu. jag borde titta mer på film. det är liksom det man gör på latdagar, inte sitter vid sin dator och lyssnar på depp-musik. det är bara en dålig idé. så jag får nog ta och göra något snart tror jag...typ. men ja vad kan jag säga i bloggen denna dag? bio ska jag på ikväll. det är helt sjukt vad jag har gått på bio denna höst! det här blir liksom den sjätte filmen. och jag insåg just att jag inte vet om jag stavade rätt där. epic fail Emma lilla. nej, allt jag vill är egentligen att äta. jag borde dessutom göra det, för jag har en massa att äta. helt sjukt! men jag ska se vad sara gör på sin latdag, eller snarare vad hon tittar på och om hon har chips kvar. det kan man ju hoppas. men jaja tiden går, klockan är nu tio minuter mer än sist jag kollade. fuck yes. jag har nästan suttit här en timme sen jag badade. tiden bara rinner iväg som vatten eller något lika fansy. :) man skulle kanske umgås med pappa när han lagar mat eller något. jag vet inte vad jag ska göraaaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0