för söndagar, förstår ni, är så satans produktiva så det är inte klokt!

Agnes, du är söt du. Överdrivet söt, I hafta say. Och det stämmer väl, men det jag vill säga med det var att saker eskalerar utan att det känns som om jag kan påverka dem för man kan ju faktiskt inte påverksa sina egna känslor.

Idag har jag inte gjort så värst mycket. Pratat med älskling, skrivit låt och försökt plugga närmare bestämt. icke-peppat konserten imorgon har jag också hunnit med. bläää. men rent känslomessigt är detta en mycket bättre dag än igår och helt sjukt mycket bättre än i fredags. låtom oss hoppas att det går bra imorgon också alltså. nu tänkte jag gå och lägga mig, fast jag är hungrig, som vanligt. klockan går, och älskling tittar på någonting. vad är det? det var...hannah montana. weeelll...moving on. ;) what shall we move on to? Jag vet inte vad jag ska ha på mig imorgon. det känns ju kul liksooom. och min slavhandelsuppsats är så jävla dålig! det är helt sjukt! nej om man skulle gå, för det här inlägget var ack så viktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0