freedom! Freedom! can´t you feel the ground caving in?

hejhej!
avslutning idag och det var jättefint. Elisabeth hade gjort pepparkakor med allas namn på och skrivit punktskrift på min till och med!:D blev så sjukt rörd! Sen sjöng Elisabeth och Per we are the world för oss och vi delade ut fulklappar (som julklappar fast fula). Min var dock snygg! det var ett papper jag hade skrivit på, vilket linnea fick. mycket fint. xD själv fick jag en snökula. hur var det fult?

jaja jag är nu hemma sen några timmar tillbaka, har pratat med älskling och varit hungrig för jag har inte ätit någon lunch idag.:( klockan bara rinner iväg, känner jag, och ja vad ska jag mer säga...jag vet inte.
(demon flikar in: du sa inte god jul. eller någonting annat. alls. tycker bara det borde nämnas)

Kommentarer
Postat av: vispen

Härligt att du har lov nu, det har jag också :D Roligt att ni skrev på pepparkakorna! Kram

2011-12-22 @ 02:05:17
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0