if you´re wrong in all the right ways

nu har jag sett new years eve med min kära familj +mormor. det var en ganska söt och förvirrande film och Sara var söt. mamma syntolkade om vad som faktiskt hände i filmen medans saras enda instick var "nu ser man sac efron!". som om jag brydde mig, liksom...

Nu sitter jag och äter onyttigheter lite då och då och chattar med vispen av alla människor. och det är sjukt varmt här insåg jag just. nu är det öppet här istället, minsann. trevligt, och juldagen verkar ju också ha gått i år. det gör väl alla dagar och sådär. men ändå liksom. klockan är kvart över tio minsann, typ 7 timmar sen sist jag bloggade till och med. nej alltså snart får man fan gå och lägga sig. xD annandag, here I come liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0