lite om hur jag mår och så vidare

hej!
jag tänkte som såhär att Veras kommentar kunde få ett helt eget svarsinlägg8 så känn dig massa viktig nu :D) för det kändes lite som om det här inlägget behövde finnas. Jag tänkte prata om hur mitt humör funkar, ungefär.

alla människor har en humör-grund, tror jag. nåt att falla tillbaka på. min grund är (nu för tiden) extremt positiv och därför kan jag, till och med när jag mår dåligt, liksom känna av den där grunden. När jag inte gör det, som till exempel igår när jag skrev mitt deppinlägg, då vet man att det är lite illa med mig ändå. Men som Vera påpekade så svänger jag i en sjuk takt och det är ju just för att jag har en sån grund. På det sättet kan jag verka ganska "känslokall" eftersom jag oftast är väldigt lätt att göra glad och inte går runt i flera dagar och mår skit (oftast, återigen). Så nu vet ni lite mer om hur mitt humör funkar, lika mycket som jag iallafall...det kan ju vara bra när man läser denna blogg som ju speglar det väldigt tydligt.

also: ofta du kallade mina inlägg "bra texter"? riiiight.:D och jag läste din blogg (fast jag så inte hade tid;)) och eftersom jag inte kan kommentera som folk så säger jag hä att den var allmänt fin och verig :)

in other news(vad är det fö random uttryck? i andra nyheter?9: det är jul!! Sara och jag såg julkalender imorse, men eftersom vi inte har någon tv och eftersom nya kalendrar är sämst såg vi en gammal nemligen dieselråttor och sjömansmöss. sjukt awesome! och nu tänkte jag gå och slutföra min plankning...jag har verkligen inte tid med att göra sånt här just nu...

Kommentarer
Postat av: vera

hahha jag får ett helt inlägg för mig själv. Känner mig speciell osv osv... fett ju!! men okej, förstår nu. hehe japp fett verig, jag heter ju vera, och då är man väll verig, du är emmig haha, för du heter emma.. aa du fattar grejen tror jag. Random kommentar, okej lite trött. För mycket håltimmar, blir som hål idagen då inget händer ellerhur?? fredag i morgon skönt i alla fall. KRAM

2011-12-01 @ 22:56:16
URL: http://versi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0