mycket trött flicka säger godmorgon!

haaaiii!
idag är det jul, eller alltså så kan man kanske inte säga. men jag menar att jag slutar idag, fast åker inte till skolan förrän om like två timmisar. Då blir det avslutning, fulklappsutdelning (jag har världens snyggaste fulklapp!) och klassumgåsande. massa trevligt. igår var också trevlig, ifall någon undrade. jag skrev klart historian (!), åt max och tittade på hp-dokumentärer of awesome med pappa och pratade med älskling en massa. hon hörde inte mig i ganska långa intervaller så hon typ gissade vad jag sa och sjöng för mig och allting. mycket fint. det är varmt här, och jag är jättetrött! och sara lyssnar på skitmusik där ute, bara det att sara gick för en bra stund sen. varför tillåts hennes musik vara på för? om den vore bra hade det ju inte gjort något, men...den är bara inte det!:( och nu ska jag gå och göra något annat. vi ses senare och whatnot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0