that´s me in the corner, that´s me in the spotlight

syster lyssnar på en mycket dålig version av losing my religion och tar stämma på den. jag tror bestämt att det är en gleeversion, för det brukar det vara. ni anar inte vad mycket gleeversioner det finns. till och med på (version på? av? jag blir förvirrad) mcr och paramore och annat fint (inte för att mcr nödvändigtvis är så fint, om man nu ska vara helt ärlig). nu har jag tappat bort mig alldeles, och det kan vara för att jag inte har börjat inlägget riktigt än. men det kommer jag nog aldrig att göra heller. men jag ska till bondeland om 12 minuter, och Sara är ju tidig oftare än inte så det gäller väl att snabba på. nu lyssnar syster på pink istället, vilket Emma gillar. mycket söt låtis och whatnot. okay så det här inlägget handlar nästan uteslutande om vad min syster lyssnar på. det är ju spännande att veta, liksom. nu sjunger hon för full hals och fint låter det. det måste det nästan göra, lelare som hon är. jag vill också vara en! alla verkar jättesnälla där. bara det att 1) min syster går där och 2) att jag inte är smart nog för freaking natur och 3) att det är massa klassiskt och 4) att de inte ens har någon soloundervisning! så...nääääeeee. men jag gillar folket iallafall. de bry, kännas som. inte för att annat folk inte bry, alltså. och nu byts det låt! det är någon random the cooks-låt vilket jag hörde på introt för jag är så awesome. ooo, fin stämma hade låten! nu är det bara 7 minuter kvar!*gasp* oooo, på tal om gasp. jag vet vad jag vill ha i julklapp! my imortal som bok. finns, ja. hur jävla awesome vore inte det? och nu är det en gleeversion av defying gravity som spelas och det är inte ens edina som sjunger! vad är det för skit? jag älskar ju edina. nu är det 6 minuter. hur var det bara en minut som gick där? hur?:o jag måste ha varit i början på den första minuten och slutet på den andra. syster skrålar i sin fina huvudklang och jag borde nog gå nu och säga till henne att jag har skrivit ett inlägg nästan uteslutande om hennes förehavanden. men först ska vi se vilken låt som kommer nu. spända? I know you are! eh. ulrik munter, lyssnar hon på nu när han tolkar lady gaga. ehehehe. vi går nu tycker jag. bara 3 minuter kvar ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0