there is no path

igår var en jättetrevlig dag då jag först gick och köpte julklappar med mor och syster. vi inhandlade även en gran, julamust (*tar en klunk*) och friterad kyckling. sjukt gott fast lite...vad kallade jag den? moshig? jag kommer inte ihåg. xD

Sen bar det directamente av till stan med Sara för fika och en massa prat. Hon skapade väldigt spännande scenarion om hur mitt liv kunde lösas. jag skulle vilja återge dem i bloggen, men kan inte på grund av andra människor. Men "de kompleterar varandra!", "sidekick for the wiiin!" och "nobody puts emma in a corner!" sammanfattar lite. Agnes ringde och var konstig också. samtalet började såhär:
-hallå?
-helloooo...
-hello.
-hellooo...
-helloo..
-hellooo...
-you gonna say something elce?
-no. I just called to say hellooo. that´s why I called you.

Efter detta fika var det hem, skriva klart låten (fuck yes!), middag och hp-dokumentär med familj och sen en agneswalk. vi var sjukt djupa (eller agnes var, jag var mest störd) och jag fick julklapp av henne (aaaa var är den? shit me wantie!). hon är bäst.<33

nu är jag här, har mysmorgon med dator, julmust och muffins i sängen. det är niiiiiceeeee. och nej men om man skulle ta och spela lite piano, det känner jag för något enormt! så då gör jag nog det. lillejulafton istheshit, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0