to prove that there once was magic

hello!
dagen började med en något tråkig gemu och sen boxning på idrotten. elin tyckte då att jag skulle bli profsboxare med min "blindstav"(jag lät henne säga detta hela tre gånger innan jag rättade henne) och skrämma alla. tycker det var en ganska bra id=e, ändå. :) sen åt jag lunch med Viktor och Aron och som jag senare sa till Hannah och Felicia pratade vi om...gafflar och rivgärn. Dock pratade vi också om att släcka lampor och varför det finns hundgodis till hundar men kattgodis till människor. och sen jobbade vi med anarkismen, och sen slutade vi.

jag har ikväll först lyssnat på en massa wizard rock-låtar och sen har jag och mamma hittat en ny favoritfilm; pippi på rymmen. seriöst, barnfilmer brukar ju vara lite iq-befriade men den här filmen är ju smart! och ja, vi satte oss och tittade på den helt andomly. shut up.:D aja klockan är ju sjukt mycket, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0