who are you to make me feel so good?

hejhej!
så, hur gick det idag? Jo, det blev väl okay. Vi hade ensemble där vi sjöng och spelade utav helvete. Sen hade vi svenska och engelska med vikarier och sen lunch som jag vill gestalta i dialogform. såhär går det jämt till...

linus(mitt i en utläggning): eller hur, Liv?
jag: ...vänta...sitter hon här? allvarligt?
liv: ...jag satt här före dig...
jag: whaaaaaat??
linus(med sitt karaktäristiskt ironiska tonfall of doom): ja, här sitter massa folk. erik sitter här och...
jag: det hade jag hört.
aron: ...och viktor står bakom dig!
jag: det hade kunnat hända anytime.

Aron: ska vi gå någonstans och skiljas?
jag: skiljas?
aron: jaaa!
jag: ska vi ta ut skiljsmessa?
aron: ja!
jag: då måste vi gifta oss först.
aron: fan!

efter detta hade jag håla och sen spanska under vilken jag, Michelle och en random tjej vid namn Sofia skrev en dialog och alla dansade random spanska danser. hemma har jag lagat mat, pluggat lite matte, inte börjat på historian och inte pratat med Hannah vilket jag inte har gjort, ordentligt alltså, sedan typ för länge länge sedan. det känns som om hon har missat helt sjukt mycket! och som om allt bara försämras av det, också. som att min hjärna glömmer ha dåligt samvete och på något sätt intalar mig att det är okay att känna som jag gör vilket det inte är. Det är inte okay, emma. du skadar människor. förstör liv. förstår du? det är inte okay. du får inte leva i det. du får inte leta efter det och jag vet att du gör det emma jag vet att du gör det. fy emma! eh ja, efter detta...går jag.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0