allmän episkhet

igår sen jag slutade skriva gick jag och åt på mc donalds med Sine, Michelle, Linus och Liv. Vi kände oss tjocka och hade det bra.<3 sen gick vi till spyken och hade öppet hus. uppvärmningen vi organiserade bestod av att skriksjunga "my gift is my song!" och detta var awesome. jag blev speedad, men höll nästan på att somna ändå i början. första rundan gick bra, men detvar inte förrän andra som folk faktiskt hade kul. jag bad om kollektiv singalong och alla drog igång på ladada-biten i amarula tree som jag då sjöng. efter att ha sjungit stämmor och oktaven över på det mesta blev jag glad när både victor och petter följde mitt exempel. let it be och kul nog I´m yours sjöng vi tillsammans. min bröstklang är hög ibland och jag typ älskade livet. epiiic samtal med älskling och sen säng efter en stört lång dag! nu onsdag, känner mig allmänt till freds och älskar allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0