allmänt underbara saker idag

-massa närhetskänsla på morgonen, om ni inte vet vad det innebär så måste ni inte, men det är en av mina favoritskänslor. gud vad konstig jag är. närhetskänsla, fönsterkänsla...:s
-Hannah var inte arg på mig som jag trodde.:D
-lunch med natta
-ebba grön på rockklassiker, gjorde min dag lite.
-har valt mina individuella vaaal!
-umgåtts lite med ammma
-damn suckers!:D
-att klockan bara är typ fem, så sweet!

ibland känner jag att min blogg är lite oförståelig på sina plan. ehehe. men godnatt eller god kväll eller äsch!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idag är det <3ens dag!!! :3 Vi måste hylla alla dessa makalösa organ idag!! And I'm Gonna burn my out with a Torch XD s gonna be fun!!!

nah buh srsly now... I've updated my blog (sheepish smile)

/Timothy

2011-02-14 @ 21:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0