but it´s great

jo, jag dissade er på alla hjärtans dag. lev med det.:D den dagen bedrev jag på skrivargrupp, i skolan och hemma med att göra en powerpoint, gnälla för Hannah och äta en semla (eller sämla som jag säger). jag skrev på skrivargruppen en jättehemsk dikt medan malin skrev om...myssli. jag kan inte stava det men ni fattar. oh, so hilariouuus!:d ja, vad har ag mer gjort? jo, jag har skapat en till blogg! en blogg till, heter det väl. endiktomdagen.devote.se, är adressen till denna. där ska jag...gissa! ja, lägga upp en dikt om dagen. så ambitiös jag är alltså. dock sa jag absolut inte skriva en dikt om dagen, vilket hade varit så jävla typiskt mig (faktum är att jag redan har gjort liknande saker, sjuk som jag är) utan ta gamla. har ju så läskigt, läskigt många!;) så det var det, glad isdag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar is så isdagar måste vara bra, fast is på vägar är inte kul - då trillar man ju bara. Is på väggar är inte heller kul, jag vill nog inte leva i ett hus av is, det skulle ju vara kallt.

/Olive

2011-02-15 @ 21:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0