det ärsöndag

Ja, tänka sig. jag känner att jag borde sova på något sätt fast inte. och ja, vad ska man säga? jag såg på mlodifestivalen och glee med sara som kvällens aktivtet. sen har jag chattat med Hannah och Linsie och haft ångest över mina omskrivningar av vsd, kam & tof (och om någon säger ett samlingsnamn till alla tre som funkar ska jag fan älska personen in i döden). det kommer att bli svårt med engelskan ändå. allt det riktigt humoristiska kommer att bli fail. och hur ska jag säga det klassiska "nejmen hejsan"? inte för att jag skrev det så ofta, men det är viktigt för mig. usch! och det är synd att det inte kommer stå "är du fortfarande arg?" som det gör på ett ställe. skrev det alltså innan jag hört låten. sjukt kul.:) men det kommer bli så kul. och ni kommer hata mig så jävla mycket för fy fan vad jag ska obsessaaa!:D ni har aldrig hört nåt liknande. någonsiiin. men nu lyssnar jag ju på en låt jag inte skulle lyssna på tänkte jag! men nu är det för sent.:D lika bra. ska testa mig själv om jag kan sjunga refrängen utan att vricka tungan, vilket jag kunde en gång igår när jag jöng den instrumentalt. jag pratar om chemo limo här om någon undrar. nu så! fan, inte riktigt lika skill. men jag är bättre! och de här jeansen har blivit jättetighta på nåt udda vänster och nu är klocka n3 minuter mer än sist jag kollade! och det är kallt, och Coco sumner ylar. fast nae men sjunger iallafall. jag borde sova snart men jag vet inte vad jag ska läsa, hjälp mig?:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0