let´s all roll in the sugar

Idag har jag först fikat med pappa i stan och sen med Natta. jag gör fan inget annat.:D har tänkt mycket på vem jag är och mojs, och läst onnas blogg vilket gör att jag skriver på ett lite speciellt sätt. men jag har spekulerat lite i mitt projekt som heter "få bort känslan av att inte ha någon jävla identitet". det går inte så bra än, men jobbar på det! :D med Natta var det trevligt, men jag hade en fruktansvärd ångest över ett minne som dök upp från en gammal fanfiction. inte sabina, utan en som jag tror heter cherry. ja, det blev rätt! usch, den är nästan värre än sabina. och ingen fattar! loving it.:D nej, alltså. jag undrar var Hannah är. gillas inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0