piece by piece again

jag går från trasighet och väldig ensamhet till någon slags ny, konstig lugn lycka. jag vet inte vad det är, men det har varit så den senaste tiden. en känsla av att allting ändå går väldigt bra och att sorg bara är allmänt wasted. nu ska jag dock skriksjunga influensa så gått det går! gott mena. gosh, äslak att sjunga på svenska. fin svenska.:D det är något med den där låten och mina tankar av den och det är black på ett rävåsiskt sätt. jag begär inte att ni ska förstå. :D jaja, vad har hänt idag? inte alls mycket. lektioner och sittande här. väldigt ickehändande dag, om detta är ett ord vilket det då i sanning borde vara. sitter och spekulerar i hur jag ska få något mer gott i mig och komma fram till vilken bok jag ska läsa tro. hm. jaja, ska nog bada när folket kommer hem om de inte gör så för sent vilket är en möjlighet. jag vet att jagb orde skriva spanskan men jag orkar inte hata spanska. ofta klockan bara är 8, itne okej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0