quack på er alla!

söndag och igårkväll blev helt okej. såg melodifestivalen och "the swedish chick" (för övrigt väldigt kul att säga) lät nästan som musik och mormor var allmänt underhållande. hon köpte dessutom mormorchips till mig som jag knappt röde så idag ska jag äta.:D pratade sen med Hannah och vi hade en jättebra kväll där vi var allmänt ambitiösa nej menar lyckliga varför skriver jag ibland helt random ord?:D lyckliga, alltså. somnade med telefonen på som på de gamla goda tiderna (så kan man nog inte säga...) och vaknade sen av billy som skulle ha mat väldigt omgående, men jag hade glömt var den stod, men sen sa mormor det så det kunde jag ge honom mat. det är dock stört äckligt med kattmat. varför skriver jag plötsligt en massa detaljer undrar alla? jo, det ska jag berätta! nu vet jag nemligen att någon, nemligen mamma, faktiskt läser. hon sa detta igår. därför känns det mycket mer meningsfullt och jag skriver mycket mer för att någon utom jag kommer läsa det, ivlket blir helt...bra! förutom att jag inte kan stava eller rätta eftersom jag inte kan läsa! men skitsamma, för nuska jag sjunga lite innan sara kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart många som läser dina underbara berättelser men sjukt dåliga på att komentera. Fortsätt och skriv.

2011-02-06 @ 10:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0