they´re still singin

Lördag, är det idag och Hannahs födelsedag!:D:D eller fölsedag som jag säger. jag sjöng för henne när ingen annan ville göra detta, och sen har jag varit på förklädd gud. det var en djup moj som sara deltog i. har också sett melodifestivalen och nu sitter jag här alldeles själv. det är ganksa fint. fast jag mår inte så överdrivet bra på något plan men det spelar ingen roll. alltså...om jag inte vill ha godis, är det något fel på mig då? jag tror det. nur är det bara tio minuter kvar av spektaklet minsann. undrar vem som går till el finalo. hörde något som kan ha varit att det blidde lilla sannabarn. det är synd, för hennes låt sög. inte för att där fanns bättre, i och för sig. men ändå liksom. jag gillar inte där här låten heller. vi kör på lite killersig tankeläsning. nu ska jag sjunga, så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0