unge saknar du att inte vara austronut?

Dagen har varit fiiin. Hannah har varit söt och jag har varit extra glad och kärleksfull som hela veckan typ och sara har sett revyvideor så sjukt fint och nostalgiskt! var hos mormor och åt kalops med Cia, Hans, Amanda, syster och mormoris då. Amanda var söt ("nu myser vi!"), vi hade lite allsång på vi kommer att dö samtidigt (en av mina typiska sjunga låten som stämmer in i sammaanget) och allt var bra. och vet ni alla? jag har dörren öppen av ingen anledning alls! jag är bäst!! det visste ni givetvis redan. och klockan är liksom bara kvart över sex så sjukt sweet allting är! och alergic imorgon!!! det hade jag glömde nu blev jag jättelycklig iiiiii! jag älskar ensemble och särskilt nu, iiiii! jaja, dagen har som ni förstått varit bra för utom att jag är inne i en mindre personlighetskris/blindkris/whateverkris. det är lite diskret, så det kanske inte märks, men den är då igång nåt enormt. jaaag vill ha typ någonting, men jag vet inte vad? typ någon form av stil eller jättestark identitet eller vad man nu säger. en sån där speciell en. inte så att det är nåt fel på mig, men ni kanske fattar. dock känner jag mig egentligen ganska hemma i mig själv numera, ivll bara att det ska synas ifall ni förstår? äsch det göör ni inte mög! men nu ska vi inte vara massa djupa utan nysa, tror jag, fast nähä. jag nyser annars hela tiden känns det som, men det gör inte så mycket. nu tänker jag glo på onnas körkonsert på youtube. vänta en stund. nu har jag gjort det och och det var fint. blev det konstigt? jo kanske. men alltså jaaa jag gillar allt rätt mycket just nu det kanske typ har märkts? fast det är glapp i mitt uttag inte helt bra men jaja hejdååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0