världens längsta morgon!

Imorse vaknade jag upp av mensvärk och låg och hade monolog med mig själv tills jag vacklade iväg till mamski och skrek "värktablett!". det följdes av att jag gnälde för henne tills pappa sa åt mig att hålla på och dö lite tystare, oc häven äfter det. men badrumsgolv är då underskattade. att ulka lite är också underskattat, för sen mådde jag bra och gick och la mig. gick upp och åt gröt som var gudomligt god eftersom jag var så hungrig, och gick och la mig igen. är fortfarande så trött att jag skulle kunna sova. behöver sömn...men ska snarast till ikea med lilla natta supernatural. som jag itne ens vet varför jag kallar henne!:D nu ska jag...försöka inte sova. god dag! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0