vi är alla själva

nu är det så, förstår ni, att jag gillar inte att blogga för tillfället för det är rätt tråkigt. men idag var det en dålig dag först då det typ var jobbigt att sitta upp. så jag...la mig ner! smart va? ja sen gjorde jag inte så mycket men jag åkte till tina och det gjorde min dag lite. hon var allmänt awesome och sa rubriken, och gav mig även ett mantra att tänka när jag inte må. "jag vet inte! vad vet jag inte? jag veeet inte! äsch, jag vet inte!". detta eftersom jag sa att jag tänkte att jag inte ville leva, fast jag ju vill det. det...höll ju inte liksom. och ja, nu ikväll hjar jag sjungit lite och tagit det allmänt lugnt. tiden går ju som den alltid gör och nu ska jag ta mitt sista choklad från hannnahs kartong! med tre n, ja absolut!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0