yay..

de brister tidigare och tidigare isarna...och det gör jag med. känns iallafall lite så. känner mig sjukt trasig och mentalt utmattad det gör jag ofta. Marina spottar ut ordet "black" som om hon vet vad hon säger och bara några rader senare "living their lives inside a fantasy" lite kul faktiskt. hur som helst så orkar man ju inte allting. jag pratar som jag gjorde när jag var tolv fast mer osammanhängande för att det ska se finare ut för det är ju det allt går ut på. min blogg är ett försök till att ser ut som jag vill. just nu trasig men också när jag är glad. alltså alla ord gör mig så sjukt utmattad jag orkar inte ett ord till. det blåser in från fönstret och mormor är söt när hon äter pizza.;) jag åt det med henne nyss. sen melodifestvial. hade typ sett fram emot den här helgen men allt är så sjukt ovärt och jag hatar det ordet men det är faktiskt det det där. allting. klockan går tiden går och om en enda jävla sak till går fel så tror jag fan att jag går och lägger mig och så ligger jag där. känner lite för det. men man ska inte säga så. skulle bara önska att det syntes. undrar om någon förstår. om någon läser. hej till den isåfall. jag tror dock inte att någon gör det. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0