allt vi behöver är en igenombrytning

Idag är det fredag och vi hade iv-val-grejs i skolan. tydligen är jag screwed. jag har ju läst spanska nu...och det är tydligen 100 poäng av mina 300! hur är det logiskt? hur? då kan jag typ inte läsa spanska nästa år om jag inte vill bli helt deprimerad! Epic fail kallas detta! nu är jag deprimerad. lite, iallafall. man kan ju utöka. =läsa mer. kul! jaja, jag har också haft idrott med anna och gemu där vi ska skriva låtar. jag uttalade mig med: "jo, jag har skrivit en låt. Jag var så deprimerad för att jag inte kunde skriva en låt, så det gjorde jag det! Men...sen blev jag deprimerad igen, för att det är en dålig låt." jag är så himla smart! eller inte, liksom. har också tränat vägar med åse, skypat med Hannah och suttit här lite. och vad skrev jag nu? att inte kunna läsa är ett seriöst handikapp folcs. I´m hating it very much. och vad är det här för låt? har jag någonsin hört den ens? det var lille brandon, och jenny lewis som jag inte vet vem det är. spännande. jag kolla när jag slutat inlägget. ska också kolla bruden på radion idag. för övrigt har jag insett hur mycket på radion folk inte kan! natta kan ingenting, så jag lär henne. jag lärde henne om covers och samplingar i söndags och efter det spelades både septembercovern, ayo technology, pack up och en massa mer i samma stuk. jag höll på att dö lite där.:D och nu ska jag gå och göra detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0