could you be alergic?:D

rätt awesome dag idag faktiskt! Och igår skriev jag klart min lååååt!:D so proud!:D iallafall, så var det först matte men det sög så det var spanska med linus "pero..." grönvall. han knarkade ordet pero (men) något oerhört, och vi hade jättekul. Så även innan ensemblen där vi skapade låten "ladida" som mixade allt vi jobbat med. vi skrev dessutom låtar till våra lärare som "är du kär i mig ännu, blodigel?", "jag vill ha dragspelsbrokoli till lunch!" och "alla glömmer utom han". fint var det. på själva ensembeln skrev vi också en låt, fast ingen text än så länge; den fick vi. "alergic" heter den och framförs av "the otherz" vår ensembel alltså. hittills är den ganska awesome, om vi får säga det själva! så, svenska, jag vill inte mer så godnatt.

Kommentarer
Postat av: vispen

Vad roligt att du skrev en ny låt igår, den vill jag höra!

2011-01-17 @ 17:17:49
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0