gårdagens inlägg

Jag börjar året med ett bloggstopp på tre dagar. Inte okaaayyy.:( jaja, sen sist har jag mest pratat med älskling och ”the mad onna”. Jag har också börjat föra över alla mina inspelade band till datorn. Aka: lyssnat på mig själv som dampbarn. Jag var verkligen ett, dampbarn alltså. Jag typ gallskrek och hade mig och ja. Men har redan hittat en guldklimp; Niklas som femåring på tomteboda. So incredibly sweet.:D just nu är det någon störd lek om tonåringar som läggs över. Den är väldigt fascinerande för mig som faktiskt äär tonåring atm. Hon låter som en bitch, lilla emmagumman. *klappa yngre själv moderligt på huvud* det här var långt, undrar när det tar slut. Då ska jag nog ta en paus och ringa Hannah tror jag. Jag borde typ äta frukost eller lunch eller något, känner jag, för jag har ju varit uppe ett bra tag nu. Jag kan äta lunch sen så slipper jag äta frukost, jag har ingen lust med det nemligen. Detta var ju ett spännande inlägg. Äsch, god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0