in space, no one can hear you scream

blandat bra och dålig dag igår. Det enda som var bra var väl egentligen ensemblen i skolan alltså. då berättade jag min ide till stick i alergic, vilket var rubriken kinda om och om igen och detta fattade alla och vi gjorde det bästa sticket i hela världen! konserten kommer bli a blast om vi får köra den! :D skrivargruppen var även den sweet med ellen på besök och titelblubb. ja det är ju antologidags.:D idag är det d-dag och jag ska efter ett tag till åka till skolan och ha gemensam uppsjungning som kommer blir helt awesome! ska äntligen få höra folket i klassen sjunga! innan idag har jag mest överfört och pratat med Hannah som lyckades skolka ofrivilligt och allt vad det heter. jaja, lite mer än en timme har jag kvar här. sen bär det av. så hejdå små ankor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0