in the age of tape recorder

för just över barnsagor som vi lekte när vi var små. it´s hilariouuuus. Agnes och Ebba hade just en (riktig) bitch fight. om en docka, tror jag. oj, nu hade Sara skrik sesion. nu joinade emma. hej emma. fast det fick hon inte för anna för hon blev ack så arg. detta var ju roligt. jag blev nu arg på anna för att hon förstörde min inspelning. alltså, vi verkar ha så himla kul! jag har då roligt jag. ;) jag har ont i huvudet, alltså riktiga jag. haha "är du mamma?" "jaa." "du, mamma?" yeah här anpassar vi oss. så sjukt amazing. för övrigt sover Hannah i min telefon. hon somnade imorse. det är faiiil. idag var jag väldigt pantad för övrigt. jag satt och undrade varför inga band hade nåt på sig utan alla var tomma, tills jag insåg att jag hade stängt av ljudet. jag är så himla smart. oj, varför måste alla vara så arga. oj, emma blev ledsen. och jag är känslokall. detta är ju mer spännande än värsta såpaprogrammet. nu kom jag på en sak. detta var inte så kul att läsa. ;) så godnatt.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Du, ont i huvudet???

2011-01-09 @ 15:23:38
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0