när du är vilsen i en vinternatt igen

idag var vi hos mormor och...åt. Vi äter väldigt mycket där. Aaawwwwwwww!!!! "nejmen hejsan" nu dog jag lite. jättemycket dog jag! ursäkta, jag överför. men först åt vi kalkon, och sedan åt vi konserverad(kontrollerad) frukt med grädde. sen "mormorchips" och sen drömtårta minsann! suxess! och jagm år sååå bra nuuuu! hittade rm06-bandet och på andra sidan finns låtar av mig från när jag är hela 13 år! sjukt awesome! en om linsie och en söööwt låt om blackangel. Min kväll är gjord, yes. Nu pratar jag med Hannah om filmer och lyssnar snart på Lisa Magnusson som sjunger men hon segar. och jag pratar engelska. yes I know.:D oj...hon är bra. spela kan hon också fast hon sa att hon inte kunde. mina inlägg just nu är väldigt tråkiga för alla andra och det är jag medveten om. förlåt alla andra. ni läser ändå inte!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Hördu...är det något du kanske har missat att skicka till mig??

2011-01-09 @ 15:17:52
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0