oh, and let´s not forget the wherewolf who killed me

Yay, fin rubrik ja. Iallafal, igår talade jag med Onna och älskling i random intervaller. Citaten var "jag ska aldrig dricka sprit, men..." och "du vill nog inte det", onna skrev en sång om en stol och allt var väldigt harmoniskt och bra.:D idag är också en bra dag. började me att gå upp ovanligt tidigt, tränade och duschade innan vi åkte till stan och kollade på piano. elpianothingy, alltså, it´s gonna be downright awesome!:D har även ätit en sämla (illamående) och ska till och med med natta i eftermiddag. härrejävlar vad jag flänger! kära barn du flänger och far. annika.:D jaja, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag har redan ätit tre semlor i år..

2011-01-19 @ 19:59:25
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0