slightly awquard...

Hm, detk änns inte helt okay att blogga efter vad jag just läste. Och bilderna det framkallade på grund av ett namn som fuckade up hela (upfuckade från början) upplevelsen. Slutsats: Agnes Wallberg är störd! Men det var ju inget nytt heller.

jag började denna dag med att drömma om läskiga killar som brände cigaretter på mig (bara på min jacka, men ändå) och sen pratade jag med Hannah under en trevlig morgon. Sen åkte jag till lilla Agnes där vi gick för en två timmar lång promenad i snön där vi pulsade samtdiigt som hon gav mig några av de värsta bilderna hittills. Jag slog henne. Inte för att det gjorde ont, jag kan itne slå folk så bra, men det är tanken som räknas. Känns inte helt okay att jag såå kommer tänka på det ikväll. Jag vill inte mer!!! nu tänkte jag på det igen. ta bort? snälla rädda mig nu! it´s a request...please...

jaja, sen umgicks vi med hennes syskon och deras vänner. små baaarn.:D vi sjöng fuck you för dem. det var verkligen inte meningen. "ni snackar fuck you!" sa de då. fint. jaja, vi sjöng lite mer (you son of a biiitch!) och tittade på youtube en bra stund innan jag åkte hem. Där pratade jag med Hannah, lekte ordlekar med henne och överförde. snart är kvällen slut. det går så fort allting...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ok I'll press delete and take away the pics from you...

2011-01-08 @ 00:42:00
Postat av: Anonym

"Delete"

2011-01-08 @ 00:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0