to be!

Hi!
efter matten begav sig en ledsen emma sig till idrotten med tatiana som var söt.
tatiana: to be or not to be!
jag: not to be
t: neeej Emmaaaa, to be!
j: not to be
t: to be!!

efter idrotten: to be!;) j, jag blev glad sen. anna hjälpte mig till detta och efter lunchen var det gemu där Liv fick i uppdrag att slå mig och Hannah på knäna när vi svarade fel vilket hon gladerligen gjorde.:D kom hem och har här, hör och häpna, dansat lite med sara! detta trodde ni inte, va? det var svårt, vill jag lova, men jag vet att jag måste kunna. har också överfört en massa, ätit pizza och flummat lite med familjen mellan varven. skrålar nu svensk country av alla störda saker och törstar ihjäl och cola hjälper sorgligt nog inte. och det var like...7 timmar sen jag hörde av Hannah. typ rekord för utom när jag sover.:D ooo, nu kommer den ensama banjon. hela skivans moment är detta, utan det är den inte så bra. det är så sjukt magiskt makalöst awesome! ooo, obsesions. den har jag inte hört på flera hundra år känns det som. har haft låten i en månad men skit samma.:D nej sjunga och blogga var väl inte bästa vänner så jag ska nog återvända till mina chips som gör mig törstig för att sen gå och duscha och sen gå och lägga mig relativt tidigt kanske. nej, godnatt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0