dag 1 & 2: resa + melina beach

Vi började vår långa resa i gryningen (liar liar) och hälsade på kastrups lounge innan vi satte oss på planet som skulle bli vårt hem under de närmsta tolv timmarna. wiho liksom!:D så vi började med att äta lax (som faktiskt var riktigt god!) och jag såg "country strong" som var en jättegullig countryfilm (obviously) och handlade om en stjärna och hennes två förband och manager. stjärnan var störd, förbandskillen var söt och tjejen var också söt.:D

sedan återstod många timmars läsande och typ tortyr för att jag inte kunde somna nåt på hela vägen. dessutom var jag hysteriskt hungrig och när frukosten dök upp fick jag nästan kramp för den var så äcklig. det varma, alltså. mackorna var superba och likaså yoghurt och juice. varför jag spenderar tid och bokstäver på det? det var freakiiin underbart!:D har nog knappt varit med om något liknande. sen några timmar till och sen landade vi på singapors extremt mysiga flygplats där jag, dock, hade issues. mag-issues, faktiskt, som resulterade i att jag nästan svimmade i passkontrollen. bra av mig, verkligen, och dagen av väntan på flygplatsen hade bara börjat! mc donalds-frukost (rekomenderas inte!!) och att ligga obekvämt på stolar ingick. fick i slutet gå fram och tillbaka för att inte somna innan jag fick en powernap (min första, tror jag nästan, ever) på planet ut till tiuman island. där åkte vi båt (!!!!!) till vår strandsak. jag hade inte räknat med det, och var relativt livrädd. om jag bara visste hur många båtar som väntade!

väl framme på melina hälsades vi av ägaren (som var awesome) och fick en god middag. jag mådde läskigt bra och harmoniskt hela kvällen och vann kanasta (det är fan inte vanligt, vill jag säga). vi gick och la oss väldigt tidigt och satte på så sätt en trent.:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0