dag 3: melina beach

sooo, den första soladagen (inte som i sol på skånska eller vad det är utan som i sola-dagen, äsch! det är ju samma sak!) och jag satte stor pride i att inte vara helt vit. detta...la jag ner sen. :D vi gjorde inte så mycket, men vi insåg att man blir så jävla konstig där, så här kommer mest citat.

(notera att komunikationen på resan var såhär hela tiden. det var bara roligt i början.)
jag: äger grabben det här stället eller? (alla håller i efterhand med om att det var obvious att det var ägaren av melina jag menade)
pappa: nej, inte ön, men stan.
jag: vaaaaa?
pappa: ja vadå då?
jag: vem pratar du om?
pappa: dikatorn i singapor såklart!

mamma: titta på tidvattnet!
pappa: ja, det är riktig högtid!

jag> du låter ju religiös.
sara: nej gud nej!

pappa: vi kanske får se papegojfiskar.
jag: härmar de en?
sara: jaaaa. jag ba "bluuuubb" och fiskarna "bluuubb!"

sara: ödlor bor ju i teritorium...
jag: terarier...

vi träffade även en ödla vid namn jonas denna dag. eller nu heter han jonas. han bodde i servetthållaren och var awesome.:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0