dag 4: melina beach

den här dagen kunde bara bli bättre med tiden, eftersom den började med att kedjan bröts. kedjan. the chaiin. om ni inte fattar så...kedjan för fan! och bättre blev det inte av en jobbiig promenad i "jungeln" till grannbyn. där stötte vi förförsta gången på riktiga inhemska priser! cola för 4 kr, pommes för 8...yeah you get it! lyckan var rätt oerhörd. likaså den i att slippa gå hem. båtar är redan vänner och inte fiender!:o efter det solade vi en del innan jag lyssnade igenom miss lis senaste skiva i vår enda regnstorm. inte ute i själva stormen alltså, men det var väldigt fint. På kvällen gick vi och tittade på apor, vilket jag inte kom ihåg förrän nyss. "varför står det "apor" i mina anteckningar mamma?". anledningen till det var att jag inte såg några. men daaaaa! jag menade inte att blindskämta utan jag menar att ingen såg några! ;) så, för att avsluta ska jag citera hundraåringen. boken alltså. det är kanske inte så kul för någon annan.

gangsterkung(jättearg): var har du varit?!
gangsterbuddy: jag var ute och köpte vattenmelon. svalkande och gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0