dag 8:same city as yesterday ;)

vi visste inte att resan hade en skriven plan. men det hade den, och det och den här dagen var betäcknad "killdag". stavas det så? aaaa jag kan itne skriva! hursomhelst, så har mor och far börjat använda ordet sedan dess.:D vi spenderade denna tid med att först fira mamma, som fylde åår! Vi gick till köpcentret där jag investerade i klänning och bikini och där vi tog en god födelsedagsfika på starbucks. gissar igen, för starbux är det liksom bara inte.;)

efter det poolade vi och hade fotosesion i vattnet. jag älskar undervattenskameror.:D vi tittade på lite tv innan vi gick på en skaldjursrestaurang. eftersom jag inte åt fick jag uppdraget att komma på en anekdot (eller entrikot som mamma tyckte det hette) att berätta. men som ni alla vet kan jag inte det, så det slutade med att Sara berättade hela handligen i ett småkryps liv. vi är så sjukt sofistikerade i vår familj också.:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0