I´m not going to be a pop star. I´m going to be a legend.

Idag är det lördag och jag förstod inte hur dagen skulle gå! men dagarna nu är så jävla bra, så de går av sig själva.:D idag gick en stor del av den till att titta på en dokumentär om queen med pappa. det var hur intressant som helst, och jag älskar queen. sjukt mycket insåg jag när jag lyssnade på deras låtar och tankar och skit. men det gör nog alla människor innerst inne. de har till och med vissa sound som inte bara är bra, utan emmiga. och det är faktiskt ganska coolt. citatet är sagt av legenden själv. freddie mercury. arogant, var han. men det skulle jag också ha varit om jag var han. xD jag har också gått på en promenad, pratat med älskling och känt att allting faller på plats och bara levt. jag kanske inte är så intressant just nu men allt är lite för bra bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0