summer rain

Först av allt har jag glömt att skriva att jag ska till gotland om like 13 dagar, eller tolv nu!!!! fick reda på nu också att jag får hela resan betald, av diverse anledningar. epicly sweet!:D har också idag fått en ny ledsagare vid namn sara som jag ska träffa nästa lördag. am I scared? wouldn´t you be, huh?

ikväll har vi firat med släkt och den berömda chipskycklingen. och umgåsande med kusiner. de är lätt awesome och särskilt amandas filmkommentarer när sara berättade om sista filmen.
sara: så säger voldemort att alla måste gå över till honom, annars dödar han dem.
amanda: attans!

welll, ska sova snart, bara njuta av bramåendet en stund till.:D godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0