Sverige är tomt utan Rävås!

Hej igen alla Emmas läsare! Här sitter jag, Hannah Mathilda Ryding och bloggar live från..datorstolen. Min älskling har nu befunnit sig i Malaysia (jag kan inte heller stava det!) i 2 veckor och 2 dagar. Alldeles för länge om ni frågar mig. Vem ska jag annars förpesta livet för liksom? Hon befinner sig iallafall i Singapore (tror jag) just nu, och jag recievar ett sms om dagen från henne. Hon mår bra, är solbränd och skriver på hegrejiska. Själv hoppas jag att hon har pratat med sina föräldrar om att komma hit till Gotland, för annars blir jag arg! Eh..ja. Iallafall så saaaaknar jag henne! Jag insåg aldrig förut hur mycket tid vi faktiskt spenderar i telefon. Vad ska man annars göra om dagarna? Men hon kommer ju hem om en knapp vecka så jag ska inte klaga. Hejdå alla Emmas läsare! och du Emma? I love you!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vem är den här Hannah? Hon verkar vara en riktig tuffing! :3

2011-07-01 @ 03:24:25
URL: http://mychemicaladdicton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0